У 1959 році в Німеччині відбулась низка терактів на ґрунті ненависті, апофеозом стало осквернення щойно відреставрованої синагоги в Кельні. Під враженням від цих подій східно-німецький композитор Пауль Дессау написав кантату в п'яти частинах, яка відтворює поневіряння євреїв до та після Другої світової війни. До праці над кантатою Дессау запросив музикантів зі східної (Рудольф Вагнер-Регені, Єнс Герлах) та західної частин Німеччини (Борис Блахер, Карл Амадеус Гартман, Ганц Вернер Генце), зауважуючи політичний імператив композиції: «Ми згадували як часто в минулому творчі люди тримались осторонь та наскільки згубним виявлялось їх мовчання під час Третього райху […] Ми вирішили, що будь-який спосіб попередження про небезпеку краще, ніж аполітична відстороненість, яка свідчить про байдужість та безсердечність».